Oldalak

2011. május 23., hétfő

Bocsánat!!

Bocsánat, hogy ilyet közlök a blogomban, de muszáj.
A névleges apám... az a seggfej... akitől már elköltöztünk, mert verekedettet velünk, a mocskos alkoholista.
Mi beadtuk a válást április elején... és amilyen gyors a magyar törvénykezés még csak most küldték a váló papírt. Mivel itt vagyunk a közelben így sajna át tud jönni, mert nagyanyáméknál lakunk.
Sajnos átjött és mondta a hülyeségeit én meg kiakadtam és kimentem, hogy veszekedjek vele és elküldtem a francba, de hát az én szavam semmit se ért, pedig elég harcias vagyok, és most annál is harciasabb voltam, mint, amit eddig produkáltam. Nagy erővel küldtem el innen, de ő akkor is hajtotta a magáét, minta pereces...
Elegem van ebből.... az emberek miért ilyenek? Miért kell elinni az, amúgy is kevés agyuka??? MIÉRT???
És miért pont ő az apám? Pedig amúgy olyan kis tiszta szívű lány lennék, aki nem verekszik, nem beszél csúnyán, de sajna sok mindent átéltem életemben, ami nem volt épp pozitív. Első emlékem apámról is az, hogy ő részegen verekszik. Mindig sírtam, amikor haza jött, ezért ő is utált engem és többször akkor is megütött... Egész életemben félelemben tartott... és a legborzasztóbb az, hogy édesanyámat is többször megütötte... Amit nem tudtam elviselni... Egyáltalán nem bírtam elviselni én többször neki is mentem, hogy hogy képzeli ezt, hogy az én édes anyámat megüsse???????
És most eljött ide, aminek nagyon nem örültem... Nagyon felidegesített. Kiakadtam neki estem szóban elküldtem a francba, de mint már említtettem a szavam semmit nem ér... ebbe fogok belepusztulni
Jó lenne, ha a kormány ezeken a szabályokon is javítana, mert nem jó kisgyerekként a sarokban sírni, mert anyát bántják...  De persze, aki nem ebben élt az nem is tudja milyen rossz az, és az nem foglalkozik ezzel. Irigylem azokat, akiknek az a legnagyobb gondjuk, hogy a pasijukkal van egy kis vitájuk... Meg akit a szüleik nem engednek el egy nyílt orgiára és nem kapja meg a legdrágább cipőt. Bár én is olyan lennék...
Bocsánat, hogy ezt leírtam, csak muszáj volt...

2 megjegyzés:

  1. Omg Szindy. Nem találok szavakat se..majd ha baj van nyugodtan mond el, ha jól esik.Meghallgatlak.
    :( sajnálak nagyon

    VálaszTörlés
  2. köszi szépen aranyos tőled:)

    VálaszTörlés